Garanciális feltételek

A Maxglass Premium Plus üvegfóliái a legnagyobb védelmet nyújtják, ami egy kijelző védőtől elvárható. Ugyanakkor még ez a védelem sem mindig elégséges, ha túl nagy ütést kap egy telefon. A Maxglass Premium Plus Üvegfóliák 6 hónap garanciát biztosítanak a készülék kijelzőjének üvegtörése esetén.

A garanciális kijelző csere a következő feltételek teljesülése esetén érvényesek.

 

  1. A termék vásárlását bizonyító Áfás számla
  2. A termék regisztrációja a maxglass.hu weboldalon: http://maxglass.hu/regisztracio
  3. A Maxglass üvegfólia megléte a garanciális készüléken törött állapotban is!
  4. A javítandó készülék kijelzőjének tökéletes működése az összetört üveg alatt.

 

1/ A termék megvásárlását bizonyító Áfás számla, melyet a Maxglass Kft vagy a vele szerződött viszonteledók egyikénél a vásárláskor kapott.

 

2/ A termék megvásárlása után azt regisztrálni kell maxglass.hu/termék regisztráció aloldalon. Itt meg kell adja a készüléke típusát,annak IMEI számát és az ön email címét, valamint egy fényképet a készülékéröl a Maxglass gyári dobozára fektetve.

A regisztráció mente-

1-Helyezze fel a Maxglass kijelzővédőt a készülékére.
2-A telefon tárcsázójába üsse be a következő kódot- *#06#
vagy a beállítások menüben keressen rá az IMEI számra.
3-A Maxglass dobozára fektetve fényképezze le a készülékét,miközben az a készülék IMEI számát mutatja.
4-A fényképet a regisztráció során töltse fel az oldalunkra.
5-Az adatok regisztrálása után megerősítő emailt kap tőlünk egyedi sorszámmal és a garancia idejének feltüntetésével.

Minta kép a regisztrációhoz:

Image

3/ A Maxglass Premium Plus üvegfóla eltávolítása a regisztrált készülékről a garancia elvesztésével jár. Kérjük, hogy esetleges garanciális igénye esetén a készülékét a Maxglass Premium Plus kijelző védő üveggel együtt* küldje el nekünk ( *a készülék kijelzőjén).

Így biztosan megállapítható a garanciális jogosultság.

 

4/ A kijelző működése (a betört üveg alatt) két okból fontos számunkra.

 Egyrészt az ön működő, de sérült kijelzőjét értékesítjük, ezzel is biztosítva bevételt számunkra, melynek értékét előre beépítettük az üvegfóliák árába. Ezzel a lehető legalacsonyabb áron tartva termékeinket. Másrészt fontos számunkra a környezet védelme. Ezek a kijelzők nem a szemétbe mennek, hanem újrahasznosítjuk őket, így felújítás után ismét használható és beépíthetőek lesznek.

 

Miért csak az üvegre és nem a teljes kijelzőre érvényes a garancia?

 

Tapasztalataink alapján kijelenthető, hogy a telefonok sérülése során 90%-ban az üveg sérül meg, így ez adja a mobilok sérülésének markáns többségét. A Maxglass Premium üvegfóliák erősek, de nem mindenhatóak. Nem fogja megvédeni a kijelzőt, ha átmegy rajta egy busz vagy leesik 5 méter magasból, hanem a kijelzővel együtt semmisül meg. A rendeltetésszerű használatból eredő leeséseket, sérüléseket viszont nagyon hatékonyan hárítja. Mindemellett az ön törött, de működő kijelzőjének is van értéke, melyet mi értékesítünk. Ez az üzleti modellünk és árképzésünk része.

 

Mi történik akkor ha nem csak a kijelzőm üvege, hanem a teljes kijelző összetört?

 

Amennyiben olyan szerencsétlenül sérült a készüléke vagy akkora mechanikai behatást kapott, hogy a Maxglass Premium üvegfólia sem mentette meg a kijelzőjét úgy a garanciális kijelző cserét nem tudja érvényesíteni. Ugyanakkor, ha a térítéses kijelző cseréjét szervizeinkben végezteti el, úgy a kijelző csere listaárából,(fixity.hu/árlista) a Maxglass Premium Plus üvegfólia teljes árát jóváírhatja!

A fixity.hu az ország egyik legjobban felszerelt, legfelkészültebb szervize. Nem mellesleg a legjobb árakkal dolgoznak a Magyar piacon. Tehát fizetős kijelző csere esetén a Maxglass Premuim Plus üvegfólia teljes ára levonásra kerül az új kijelző árából.

 

Hogyan működik a garancia érvényesítése?

 

Garanciális igényét kérjük jelezze a Maxglass Kft  irányába, ezt megteheti emailben vagy telefonon. Az egyeztetés után a készüléket juttassa el szervizeinkbe. A garanciális kijelző csere során a készülékébe új gyári kijelző kerül. Tehát nem az ön kijelzője kerül felújításra, hanem egy másik új kijelző lesz beépítve a készülékébe. A garanciális ügyintézés maximálisan 10 munkanapot vesz igénybe.